Išpardavimai ir produktų pakuotės

Kiekvienoje rinkoje produktų ženklinimas turi savo subtilybių. Visuomet yra tam tikrų bendrinių dėsnių, kurie galimai vadinami neišvengiamais. Ar produktas būtų vienaip ženklinamas, ar kitaip, tačiau tas ženklinimas paprastai nėra visiškai pastovus. Tai yra menas ir mokslas – mokėti keisti pakuotę taip, kad net ir pasikeitus, žmonės vis dar galėtų atpažinti, jog čia yra senas jų žinomas produktas.

Kiek galima keisti pakuotę

Morališkai pasenusių pavadinimų keisti geriau nereikia, nes tai nubaido dalį pirkėjų, kurie gal buvo įpratę duoną pirkti vienu pavadinimu, o pavadinimui pasikeitus nebesupranta, kur dingo jų produktas ir tiesiog ima pirkti kitą. Staiga be priežasties visiškai pakeisti produkto pakuotės dizainą, etikečių spalvą ir netgi patį firmos pavadinimą – tai tas pats, kas prarasti milijonus eurų. Juk jūs tada pradedate nuo nulio ir per naują turite išgarsinti savo vardą. Taip galima daryti tik tada, jeigu buvo koks nors skandalas, atnešęs daug nuostolių bei blogą vardą – tada to vardo reikia nusikratyti. Arba taip daroma tada, kai produktas yra parduodamas partneriams arba konkurentams, tuomet jie nori vystyti ant tų pačių verslo pamatų savo strategiją. Kadangi jau ir taip vykstant įmonės reorganizavimui būna labai daug visokių skirtingų problemų ir nesusipratimų, o ir investuoti tenka, dirbti daug, tai tuo pačiu gali išeiti ir iš nepatinkančių pakuočių dizaino ar netgi vardo. Tačiau paprastai produktų ženklinimas yra sistemingai išlaikomas panašus. Nebent norint kažką labiau išryškinti.

Išpardavimai

Taigi, kaip keičiasi produktų ženklinimas vykstant išpardavimams? Šie būna daromi dėl visokių priežasčių. Pavyzdžiui, viena jų yra tam, kad būtų prisiviliota daugiau klientų. Tarkime, planuojama pradėti prekiauti kažkuo kitu, o tam, kad kažkas kažką gautų, pradedama vilioti su tokiais saldainiais kaip nuolaidos. Aišku, kad pačios didžiausios nuolaidos daromos smulkmenoms, o patys geriausi daiktai ir brangiausi yra nukainuojami nežymiai. Nes tik mūsų protas taip karštai reaguoja į tuos procentus. Jeigu nuolaida 80 proc., tai mums jau pasaulio pabaiga – viskas kaip už dyką. Bet taip nėra, nes ta nuolaida gali sudaryti tik kokį vieną litą ar trečiąją dalį euro. Kas kita tada, kai nuolaidą klijuojame ant brangaus rūbo ar kito produkto. Tada tas pats euras tampa labai maža procento nuolaidėle. O 2 procentų nuolaida tebeatrodys juokingai maža, nors išreikšta valiuta ji gal bus didesnė nei 80 proc. nuolaida pigiai prekei. Specialiai pakuotės ir etiketės keičiamos tada, kai yra įspūdingas skaičius.

Leave a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *