Prieš leidžiantis į kelionę – techninė automobilio apžiūra

Jau važiuojant į Vilnių iš kaimo buvo aišku, kad kažką reikės daryti dėl automobilio. Panašu, kad būsime prisivaidinę, bus būtinas rato guolio keitimas. Kai sugenda važiuoklė ir ima barškėti kažkas po kapotu, tai dar būna ne taip neramu, nes žinai, kad blogiausiu atveju, tiesiog suges motoras ir tu galbūt užgesi kur nors ant sankryžos, bet tai nieko labai baisaus nesukels. Kai problemos su ratų suvedimu arba guoliais, tada geriau laikytis. Pamesti ratą yra didelis dalykas, nes taip gali į avarinę situaciją pastatyti ir save ir kitus eismo dalyvius. Prieš važiuojant į festivalį Lenkijoje, visi nusprendėm padaryti šį tą protingo ir susimesti ant technikinės automobilio apžiūros bei jį sutvarkyti taip, kad nebarškėtų ir galima būtų važiuoti užtikrintai.

Ratų apžiūra

Galima sakyti, kad svarbiausia ir buvo pagaliau sutvarkyti ratus taip, kad su jais būtų galima važiuoti nejaučiant jokios baimės. Pirmiausia buvo padarytas ratų suvedimas, o tada atlikti ir kiti būtini darbai. Dėl ratų suvedimo iš tiesų jau seniai reikėjo kreiptis pas meistrus į servisą, nes vos ant kokio žvyrkelio užvažiuoji, ir imi jausti, kaip automobilis blaškosi. Ir ne todėl, kad pasikeičia kelio danga, o todėl, kad tiesiog tai pasidaro beveik nebeįmanoma, automobilį sunku suvaldyti. Galiausiai teko pakeisti ir guolį, kuris barškėjo ir pranašavo problemas. Dėl ratų esame saugūs, kelionėje neturėtų kilti nesklandumų.

Kitos smulkmenos

Vienos apžiūros metu galima sutvarkyti daugiau problemų. Juo labiau, jeigu turi tokią seną mašiną, kaip mūsų. Pirmiausiai buvo apžiūrėtas variklis. Paaiškėjo, kad daugiausiai ir reikės investuoti čia, nes reikės keisti variklio galvą. Taip pat gal reikės pakeisti ir oro padavimo žarną, nes ji kažkur išvis buvo pamesta. Aišku, reikia sutvarkyti tepalų ir aušinimo skysčio sistemas. Kurios iš esmės buvo visai neblogos, tačiau dėl didesnės kelionės nesinori rizikuoti. Nesinorėtų, kad viduryje Lenkijos pradėtų rūkti iš po kapoto, o mums ne taip ir greitai kažkas pagelbėtų.

Visa kita su automobiliu atrodo neblogai. Kadangi teko keisti variklio galvą, tai sumokėjome apie 300 eurų, beveik tiek, kiek verta ir pati mašina, juokėsi kažkas. Tiesa, nustebino tai, kad mašinoje vis dar buvo katalizatorius – niekas jo anksčiau nebuvo išpjovęs. Galiausiai, smagu, kad turime tokį seną ir patikimą automobilį, kuris, jeigu jau ir gestų, tai ten, kur to tikimės.

Leave a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *