Kokius maisto papildus rinktis?

Maisto papildų yra labai daug, todėl ieškant tinkamiausių nežinoma ką pirkti, o ko geriau nepirkti. Kai kurie maisto papildai labai naudingi žmogaus organizmui, tačiau be kai kurių tikrai galima apsieiti ir tai tėra pinigų švaistymas. Kad tai būtų naudinga sveikatai, reikia žinoti ką ir kaip reikia vartoti.

PapildaiKokius maisto papildus pirkti priklauso nuo to, kokia žmogaus sveikata, kokių maisto medžiagų trūksta, koks metų laikas ir, kokio rezultato siekiama. Žinoma, visada geriausia apsilankyti pas šeimos gydytoją tam, kad jis paskirtų kraujo tyrimus ir galima būtų sužinoti, kokių vitaminų ar mineralų organizmui trūksta. Tačiau ne visi dėl vitaminų kreipiasi į gydytoją, todėl reikia atidžiai stebėti savo sveikatą ir tuomet pagalvoti, kokių maistinių medžiagų jums trūksta. Taip pat yra tam tikri vitaminai, kurių reikia nuolatos, o su maistu jų negauname pakankamai. Be to, ne visi vitaminai gaunami su maistu lengvai pasisavinami. Tuomet atsiranda tam tikri sveikatos ar odos pakitimai, kurie praneša apie tam tikrų medžiagų trūkumą.

Galima rinktis pavienius vitaminus arba jų kompleksus. Svarbiausia yra stebėti save. Pavyzdžiui, jeigu moteris skundžiasi, kad pastaruoju metu susilpnėjo jos nagai, kurie lūžta arba pradėjo intensyviai slinkti plaukai, tai ženklas, kad tikriausiai trūksta vitamino A ir E. Pavartojus ilgiau turėtumėte pastebėti pagerėjimą. Daugelis dabar gyvena streso kupiną gyvenimą, todėl dažnai prireikia B grupės vitaminų, kurie padeda sustiprinti nervų sistemą. Šaltuoju metų laiku, kai dauguma dažnai serga turėtų profilaktiškai vartoti vitaminą C. Tai padės sustiprinti sveikatą, o jei jau susirgote, tai šis vitaminas padės greičiau pasveikti. Žinoma, renkantis vitaminus reikia atsižvelgti ir į žmogaus amžių. Jei, tarkim, jauniems žmonėms labiau reikia pavienių vitaminų, tai vyresniems reikėtų vartoti vitaminų ir mineralų kompleksus. Tokie maisto papildai užtikrins, kad gaunamos visos būtiniausios medžiagos.

Vartojant bet kuriuos maisto papildus reikia žinoti, kad jie jokiu būdu neatstoja maisto vartojimo. Be to, vartojant maisto papildus organizmas pasisavina tik apie trečdalį visų medžiagų, todėl reikia nepamiršti valgyti kaip įmanoma daugiau įvairiausių daržovių, kuriose gausu vitaminų ir kitų būtinų medžiagų. Taip pat norint, kad jūsų organizmas pajustų naudą iš vitaminų, reikia juos rinktis atidžiai. Tik kokybiški vitaminai ar jų kompleksai gali užtikrinti, kad tai yra saugu sveikatai, o jūs gerdami juos gausite tas medžiagas, kurios nurodomos.

Leave a Comment

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *